Download algemene voorwaarden

Vragen
Voor vragen over producten,vooraad of levering zijn wij bereikbaar per 
Mail        : info@riderman.nl
Telefoon : 0522-281354
Mobiel    : 06-38462075

Prijzen
Alle prijzen zijn in euro's, inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten. 
Verzendkosten: vaste lage prijs € 5,- per pakket. Vanaf € 50,- GRATIS verzenden.
Prijswijzigingen en typefouten in onze website voorbehouden.

Bestelling
Na bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail met daarin een overzicht van de bestelde artikelen, uw gegevens, de totale kosten en de betalingsgegevens.

Reservering
Na bestelling worden de artikelen maximaal 3 dagen gereserveerd. Is er binnen 3 dagen geen betaling ontvangen, dan ontvangt u een herinneringsmail met het verzoek alsnog te betalen. Wanneer er binnen 24 uur niet is betaald, wordt de reservering opgeheven.

Betaling
U betaalt vooraf dmv een overboeking via Ideal óf door tijdens het bestelproces aan te vinken; afhalen en afrekenen in de winkel.

Verzending
Riderman streeft ernaar de artikelen zo snel mogelijk na ontvangst van uw betaling te versturen. 
U ontvangt bericht zodra de artikelen worden verstuurd. Met Track & Trace code om uw pakket te kunnen volgen.
Hierbij ontvangt u ook uw spaarpunten(let op hiervoor dient u wél een account aan te maken) op de factuur en pakbon die met het pakket verstuurd worden, deze kunnen eventueel voor een volgende bestelling ingezet kunnen worden.
De artikelen worden verstuurd via DPD en TNT Post ook op zaterdag
Verzendkosten: vaste lage prijs € 5,- per pakket.
Vanaf € 50,- GRATIS verzenden.
Bestellingen naar -Belgie € 6,95 -Duitsland € 7,50 

Ruilen 
Mocht u de artikelen die zijn gekocht bij Riderman willen ruilen dan is dat geen probleem.
Hiervoor gelden wel enkele voorwaarden:
- u stuurt de artikelen uiterlijk 14 dagen na de levering terug naar Riderman
- de artikelen zijn niet gedragen of gebruikt, heel en voorzien van de originele verpakking en kaartje.
- u informeert Riderman zo snel mogelijk via info@riderman.nl dat u de artikelen wilt ruilen, met het nieuw te bestellen artikel. 
- Riderman zal de ontvangst van de zending bevestigen en het aangegeven artikel omruilen,
 - u onvangt van ons een factuur met het te verrekenen bedrag, inclusief een nieuwe betalingslink van Ideal ,na betaling, zullen wij het pakket opnieuw verzenden.

Retourneren
Mocht u de artikelen die zijn gekocht bij Riderman willen retourneren dan is dat geen probleem.
Wij hanteren het 'niet goed, geld terug' principe. 
- Wanneer u wilt retourneren informeert u Riderman via info@riderman.nl, u ontvangt hiervan een bevestiging. 
- u stuurt de artikelen uiterlijk 14 dagen na de levering terug naar  Riderman met vermelding van het bestelnummer, voldoende gefrankeerd en goed verpakt.
- alleen onbeschadigde en goed ingepakte verpakkingen wordt retour genomen; onvoldoende gefrankeerde verzendingen worden niet geaccepteerd.
- Het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen teruggestort, inclusief de door Riderman gemaakte verzendkosten, tenzij uw bestelling een aanbieding is, in dat geval wordt het bedrag aan u teruggestort met aftrek van € 5,- voor de door ons gemaakte verzendkosten.

Levering
We streven er naar iedere dag de webwinkel te updaten, toch kan het helaas voorkomen dat het door u gekozen product zojuist in de winkel is verkocht.
Wij nemen dan spoedig contact met u op om u op de hoogte te brengen wanneer u het product kunt verwachten. 
Riderman streeft ernaar de kleuren van de kleding zo juist mogelijk weer te geven op de foto’s in de advertenties.
Echter, afhankelijk van de beeldscherminstellingen kunnen de kleuren op uw beeldscherm afwijken van de werkelijke kleuren.

Privacy
Alle persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de bestelling en worden niet aan derden ter beschikking worden gesteld.